søndag 10. januar 2010

Min scrappekrok

EEEndelig fikk jeg ordnet meg en ordentlig plass å sitte. Har tidligere okkupert spisebordet.. Kaoset av ark, verktøy og dekkel er ryddet opp i!
Gikk til innkjøp av laptop-arbeidsstasjon fra Ikea. Lite tips bare, skal man kjøpe flatpakker på ikea når det er -20 grader, sjekk at bagasjerommet på bilen ikke er frøset fast!!!!! Var en stk forbannet marianne som måtte åpne flatpakken og legge maaaasse smådeler i baksetet.... Sammensettingen av monsteret er en annen historie..... Har et slags hat/elsk forhold til Ikea.

Dekkelet er sortert i esker og beger.. tror jeg har litt mer oversikt over hva jeg har og hva jeg mangler nå :p
Arkene mine har jeg fått sortert i diverse vesker.. Takk til min kjære for super julegave ;)

Så nå kan bare kreativiteten komme å ta meg :p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar