mandag 17. januar 2011

Nytt år..nye muligheter :D

Jeg har fått tilbake kreativiteten, så nå må jeg bare få igang tastaturet igjen :p Har en masse bilder av ting jeg har laget, så gjenstår bare å få lagt ut noe av det her da :)

Det har vært utrolig koselig å få meldinger om hvordan det står til med meg, og om jeg ikke snart skal oppdatere litt her igjen :) Sååå.. nå er jeg igang :D


Ble laget en del julegaver ifjor..gud bedre, tida flyr.. Vi er jo nå i 2011, så til alle mine lesere GODT NYTT ÅR. Bedre sent enn aldri :p




Pakket inn en marsipangris i brun bazzill og matchende mønsterark, hvor jeg svertet kantene. En hvit kakeserviett fikk seg litt stempel og glimmermistspray. Brunt glitterlim ble lagt som en ramme rundt bildet. Ellers er det brukt perler og hjemmelaget nål :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar