søndag 2. mai 2010

Gratulasjonskort





Enkle gratulasjonskort er alltid kjekt å ha liggende har jeg funnet ut. Holdt meg til bruntoner, som jeg liker veldig godt å jobbe med.
Fikk brukt opp litt restepapir fra panduro og brun bazzill. Alt er svertet med vintage photo. Tekststempel fra storyteller på bazzill som er kuttet med spellbinders. Kantstempelet er fra melissan frances. Ellers er det brukt perler, blomst og glitter stick.
Ganske så utrolig at jeg har kontroll på alt som er brukt :p tidligere har jeg sittet å blogget på litt avstand fra scrappehjørnet mitt, og ikke alltid orket å sjekke navn osv... men har nå gått til innkjøp av ny bærbar minipc!!! Den er sååå liten og skjønn :p og gjør det enklere å blogge :D wooohhooo

1 kommentar:

  1. Nydelig Marianne :-) Veldig lekkert pyntet og jeg er enig med deg ang bruntoner, det er nydelig!!! Så flotte stempler du har brukt også.
    Har ikke fått vært innom på en stund, har vært en del syk, men håper å tror at jeg er på beina igjen denne uka. Siste dag med medisiner og langhelg skal bli deilig!
    Gratulerer så masse med mini pc forresten; så gøy!!!
    Ha en herlig dag, så kikker jeg litt rundt inne hos deg, før jeg henter datteren min på skolen :-)
    Klem Guro

    SvarSlett