søndag 14. mars 2010

Konfirmasjonskort



Mamma ville at jeg skulle lage et kort som hun kan gi til en konfirmant i år. Jeg fikk frie tøyler.. hehe!! Da ble det vintage-stil...
Brukte enkle bazzillark, en bokside (peer gynt faktisk..), en tag som jeg har stemplet selv, et resteark, og en ramme som jeg laget med spellbinder maskina mi.
Printet ut et bilde jeg fant via google.. bak bildet ligger det tyll. Ellers er det brukt litt blomster, charms og hjørne fra korthobby.no, perler og klistremerke "til konfirmanten".
Innsiden holdt jeg enkel, en enkel tekst og noen swirls :D
Så da krysser jeg fingre for at mamma og mottaker blir fornøyd!

5 kommentarer:

  1. lekkert kort du har laget. rekner med at mora di og konfirmanten blir fornøyde:)

    SvarSlett
  2. Bergen du liksom:P hahaha!!

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig nydelig Marianne:-) Vakkert pyntet. Du er virkelig flink, skjønner godt hvorfor bestillingene renner inn!
    Gratulerer, det fortjener du virkelig,så masse flott som du lager.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Tuuuusen takk!!!
    Er så moro når folk liker det jeg lager!!

    SvarSlett