torsdag 10. desember 2009

Stempling på lys




Idag har Ragnhild og jeg hatt "juleverksted".. hehe noe må vi da kalle disse kveldene :p

Jeg bestemte meg for å prøve å lage noen fine lys. Synes selv jeg begynner å få teket på det!!

Slik gjorde jeg det- stemplet med svart distress ink på silkepapir (den glatte siden). Fargela med promarkertusjene mine. Klippet de ut, og festet de med en liten dæsj lim på lyset. Tok bakepapir over, og brukte varmluftpistol. Tok bare noen sekunder før bildet var smeltet inn i lyset, og kantene borte :D :D GENIALT!!


Synes det er søtt med matchende små fyrstikkesker, så måtte selvsagt lage det også :p




2 kommentarer:

  1. åhhhhhhhhh sukk - disse var aldeles lekre. Jeg har tenkt at jeg skulle forsøke noe slikt selv, og har bestilt meg stempel. tusen takk for god forklaring på hvordan en gjør dette :) Det var veldig søtt med matchende fyrstikkesker ja :) God idè

    SvarSlett
  2. Veldig fint, både lys og eske! Har jo mange muligheter når man kan dekorere lysene selv, lurer på om jeg må prøve en gang jeg også.Takk for titten!

    SvarSlett